Sex,kvinnodagen?,foto

Vill börja med att skriva om denna "speciella"dag..Förlåt men jag skiter totalt i att det är en så kallade kvinnodag..Blir det bättre att ha en dag? Jag menar inget illa om kvinnor alls..Jag tycker faktiskt om många va dem..Men jag avskyr alla ni som skriver om att hata män och kvinnorna behandlas som slavar osv..Tro mig hade ni gjort det så hade ni inte fått en enda jävla dag...Och det kvinnor som säger att män bara har kvinnor för sex..Va? Ni städar,diskar och tvättar väl med? Som sagt dem hatar lite för mycket..

Igår va det en riktigt rolig kväll..A laget körde över Burlöv totalt och hade sen efteråt en trevlig stund där publiken hyllade spelarna..

Idag va det kanonväder så det blev kameran på axeln och sen ut..
Nä har för mycket tankar för att lägga in något mer..
.. Skriver sen..

(L)


Kommentera här: