Stressig eftermiddag

Efter att jag lämnat Molly hos Jane så va det snabbt iväg till studion för att fota körkortsfoto igen. Eftersom jag inte har fått min skrivare än så hade jag lite bekymmer med att skriva ut bilderna sen. Dock löste det sig bra när jag fick hjälp av min fotokollega Bosse Lasson. Så när plåtningen va klar så va det upp till Bosse..Där satt vi och fixade till bilden och sen snackade vi kameror haha.. Inte ovanligt när vi träffas faktiskt..

Innan idag prövade jag även att göra min egen timelapse(Googla om ni inte vet vad det är,orkar inte förklara det haha) Men programet jag skulle använda efteråt strulade så jag får göra ett nytt försök i helgen..

Nu blir det tv.n och jobb i Malmö imorron.
 
 
Här sitter han och försöker bli klok på måtten till fotot.
 

Kommentarer:

1 Maritza Sahlin:

Då har du meriter från en väldigt känd duktig fotograf. Det är du verkligen värd!!!!

Kommentera här: