Fyledalen

Heej igen! ! Nu kan jag köra igång igen med bloggen. Det blir lite ändringar i texterna bara..Jag kommer skriva mer om hela min vardag istället för bara fotodelen..Men detta inlägget blir om gårdagens utflykt..Roger hämtade upp mig vid åtta och så va det dags att beta av lite lokaler (Platser där möjligheten för just en fågel är större) på hornuggla och berguv. Dessvärre blev det dippp denna gången. Sen bar det av mot det planerade målet fyledalen. .. Där tod det inte lång tid innan både havsörn och kungsörn seglade ovanför oss..Det blev en hel del naturfoto igår. .Inte så mkt fågel faktiskt. Några av bildera åker iväg för förstoring och andra till ett projekt som blir klart till hösten..Ikväll spelar jag min försra hemmamatch i bollen.. Ja jag har börjat spel innebandy =) 20.30 börjar den..

Kommentera här: