Att trotsa en förkylning.. Del 1

Jag tyckte att jag mådde bra igen.. Men nej! Så fel.. Eller nä inte riktigt.. För under dagen ha jag haft så mkt att göra att jag inte känt efter direkt.. Kroppen har inte hunnit varva ner.. Studion är iallafall snygg igen.. Jag tänkte att jag skulle fixa med den så fort jag blev frisk eftersom ja har en fotosession på fredag.. Det slutade med att jag nu 21:42 sitter på stationen och väntar på att åka hem till Köpingebro..ska tillägga att jag åkte in till stan 13:22.. Kämpa Riccard!!
Fick även reda på att jag skulle fota handboll imorron.. 10:30!! En lördag? Vaa? Ja så det är bara att förbereda kameran ikväll ..

Tävlingen känns lite onödig.. Eller så är det jag som är otålig.. Funderar på om jag skulle byta tema.. Fåglelfotografering verkar inte va så inne..

Vi får se.. Jag bestämmer mig imorron..

// Trött

Kommentera här: